יום רביעי, 6 בספטמבר 2017

בחירת גדר לגינה מפלסטיק



פלסטיק הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר המשמשים לבניית גדרות לגינות. בעזרת הפלסטיק ניתן לבנות את כל סוגי הגדרות, לעצב את שלבי הגדר באופן שמתאים לצרכי הלקוחות ולעמוד במסגרת התקציב. בניגוד לגדר מתכת, אלומיניום או אבן, הפלסטיק גם לא דורש שום סוג של תחזוקה. הוא עמיד בפני תנאי מזג האוויר ואפשר לצבוע אותו בגוון מדויק מתוך ספקטרום רחב של אפשרויות. השאלה היחידה היא כיצד בוחרים גדר לגינה מפלסטיק ועם מי אפשר להתייעץ.

הדרך הנכונה של בחירת גדר לגינה מפלסטיק היא להתחיל בהגדרת צרכים ומטרות. כל בעל גינה מתכוון להשתמש בגדר בצורה שונה, כי יש כאלה שמציבים את הפרטיות בראש סדר העדיפויות ואחרים שמעדיפים את ההיבט הדקורטיבי. לאחר הגדרה של צרכים ומטרות קל יותר להתמקד בדגמים ספציפיים של גדרות מפלסטיק ולחסוך זמן יקר. מלבד הגדרת צרכים ומטרות רצוי להחליט על התקציב ולאסוף בצורה מדויקת את המידות של הגינה או החצר. כך ניתן לקבוע באיזה גובה יהיו שלבי הגדר, מה תהיה הצפיפות בין השלבים והאם ניתן יהיה להשתמש בהם לטובת מניעת פריצות וגניבות. 



התייעצות עם מעצב לפני בחירת הגדר
גינה גדולה מחייבת התייעצות עם מעצב לפני בחירת גדר מפלסטיק. מעצבי גינות או אדריכלים של בתים פרטיים יכולים לסייע לכל לקוח למצוא את הגדר שמתאימה לו. בנוסף, יש חברות שעוסקות בתחום של בניית גדרות והן מחזיקות בניסיון עשיר בכל הנוגע לבחירת חומרי גלם, סוגי פלסטיק או מוצרי בטיחות אחרים לגינה. מומלץ להשקיע לפחות כמה ימים בהשוואה בין סוגי גדרות. כדאי לבדוק מה היתרונות של סוגי פלסטיק מסוימים, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהתאים את השלבים לגודל הגינה גם מבחינה עיצובית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה