יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים לעומת בעלי עסקים



השוואה בין שכירים ובעלי עסקים רלוונטית גם בענף של נטילת הלוואות ומקורות מימון. באופן עקרוני, לשכיר יש יתרון של תלוש משכורת קבועה ובו אפשר להשתמש על מנת להשיג תנאים מועדפים על הלוואות נבחרות. מבחינת החברה המלווה, תלוש משכורת הוא עדות מצוינת ליכולת ההחזר של העובד השכיר. המלווה בודק מה גובה המשכורת של הלווה, כמה כסף סביר להניח שהוא יכול להחזיר מדי חודש ואיזה סכום כדאי לאשר לו.

ככל שלמלווה יש יותר נתונים על הלווה, כך יהיה לו גם אינטרס להעניק תנאים מועדפים על ההלוואה. כל הגופים המלווים מעוניינים בביטחון ומשתמשים במידע שיש להם על מנת לבחון את רמת הסיכון. מכאן שלשכיר יש יתרונות לעומת בעלי עסקים, כי לעצמאים קשה לשמור על יציבות והם בכל מקרה לא יכולים לצפות כיצד ייראו התנועות שלהם בעתיד.




בחירת הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים
הדבר החשוב ביותר מבחינת עובדים שכירים הוא למצוא הלוואה שמתאימה להם. לא כדאי להתפתות לכל הצעה שמונחת על השולחן, רצוי לבחון את הנתונים לעומק ואפשר גם להתייעץ עם אנשי מקצוע במידה ולא מצליחים להחליט. מומלץ להשתמש במחשבון הלוואות על מנת להשוות בין חברות פרטיות, חברות אשראי וחברות ביטוח ולקבל לפחות הצעה אחת מהבנק לפני שעוברים למסלול של הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים.

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים בהחלט מציעות להם יתרונות שהם לא יכולים לקבל במקומות אחרים. שכירים מקבלים הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים מועדפים, בריבית נמוכה ובפריסת תשלומים נמוכה. מצד שני, לעובד השכיר יש תקרת זכוכית מסוימת שאותה הוא לא יכול לעבור וזה לא קיים אצל עצמאים. זו הסיבה בגללה כדאי לבחור היטב את ההלוואה ולהתייחס לכל השיקולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה