יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

איך בוחרים קורס הכנה למבחן G-M-A-T?



קורס הכנה למבחן G-M-A-T חשוב כי הוא קובע את סיכויי ההצלחה של הסטודנט להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים במוסדות האקדמיה המובילים בעולם. הקורס מועבר על ידי מכוני הכנה שונים והוא מחייב מעורבות גבוהה מצד הסטודנטים. כל סטודנט יכול לבחור קורס הכנה לפי שיקולים שמתאימים לו וכדאי להשקיע זמן בהשוואה בין האופציות שעל הפרק.

ראשית, כדאי לבחור קורס הכנה לפי הדרישות מהמוסד האקדמי עצמו. יש מוסדות אקדמיים שדורשים ממועמדים לתואר שני במנהל עסקים ציון גבוה בחלק הכמותי בלבד, לעומת אוניברסיטאות שמתמקדות בחלק המילולי או אפילו בחלק של החשיבה המשולבת. סטודנט שיודע מה תנאי הקבלה במוסד שבו הוא רוצה ללמוד יכול לבחור בהתאם קורס הכנה.




שנית, מומלץ לבדוק מה הרקע והניסיון של מכון ההכנה. לא כל מכון הכנה לפסיכומטרי מציע גם קורס G-M-A-T ויש פערים גדולים בין הידע של המרצים. רק מכון הכנה עם ניסיון יכול לעמוד בדרישות הגבוהות של הסטודנטים עצמם וכמובן של הגופים שאחראיים על ניסוח מבחני G-M-A-T.

שיעור ניסיון והמלצות של בוגרים
אפשר לתאם שיעור ניסיון בקורס הכנה למבחן G-M-A-T ולהגיע אליו עם שאלות מוכנות. המטרה של שיעור ניסיון היא להתרשם מהאווירה הכללית בשיעורים, מהמתקנים ומאופי הלימודים. רצוי כמובן ששיעור הניסיון ייערך לפחות כמה חודשים לפני מועד המבחן, על מנת להשאיר מספיק זמן למצבים שבהם הסטודנט יחליט ללמוד במקום אחר או לחילופין ירצה לפתוח את ההכנה יחד עם כל שאר האנשים שנבחנים במועד שלו.
לבסוף, רצוי לקבל כמה שיותר המלצות של בוגרים. כל המלצה על מכון הכנה למבחן G-M-A-T שווה הרבה זמן ומאמץ עבור הסטודנטים. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, קרובים ומשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה