יום שבת, 30 בספטמבר 2017

מיסטיקנים און ליין



המילה מיסטיקה נגזרת מהמילה היוונית, מיסטיקוס, שמשמעותה "חבוי" או "נסתר". עולם המיסטיקה עוסק בתורת הנסתר, כל מה שחמשת החושים שלנו שאנו מכירים לא יכולים לקלוט. אלו שעוזרים לאדם להתחבר לעולם הנסתר, מכונים מיסטיקנים וכיום ניתן ליצור איתם קשר און ליין.

עם אילו שאלות נפנה למיסטיקנים?
אנשים אשר פונים למיסטיקנים הם לרוב כאלה המחפשים תשובות לשאלות המטרידות אותם או המסקרנות אותם. השאלות לרוב מתייחסות לעתיד, לעצה או הכוונה באשר לאופן בו כדאי לאדם מסוים להתנהל וכדומה. שאלות נפוצות שנוכל למצוא באתרי המיסטיקנים השונים באינטרנט לרוב מתייחסות לאהבה וזוגיות, פרנסה, קריירה ואפילו על אקטואליה, פוליטיקה ומצב ביטחוני. אנשים מחפשים תשובות בקרב מיסטיקנים על מנת לדעת על הנסתר, שכן הגלוי לא מאפשר להם לקבל החלטה או תשובה ראויה בעיניהם. המיסטיקנים הם כאלה אשר יודעים לתקשר ולשאוב מעולם הנסתר ולתווך בינו לבין האדם.




כיצד ניתן לפנות כיום למיסטיקנים?
בעבר, הפנייה למיסטיקנים הייתה בעיקר פרונטאלית, בדרך של פגישה אחד על אחד או בסדנאות וכדומה. כיום, יחד עם הקדמה, המיסטיקנים החלו לפעול במדיות אלטרנטיביות בנוסף לפגישות הפרטניות עם לקוחות. כיום ניתן ליצור קשר עם מיסטיקנים און ליין, דרך האינטרנט באופן מקוון וכמובן, גם ניתן ליצור קשר טלפוני, לפי מספרי הטלפון המופיעים באתרים השונים. במרבית המקרים, השירות יינתן בתשלום באמצעות כרטיס אשראי אותו יש להזין באתר או בשירות הטלפוני אך לעיתים תוכלו למצוא מיסטיקנים שמעניקים שירות זה בחינם או לחילופין, תוכלו למצוא שאלות ותשובות רבות באינטרנט, לשאלות נפוצות, אשר אולי יעזרו לכם לשאוב השראה באשר לשאלות האישיות שלכם, אם כי יש לומר כי המדע הוא פרטני ומתייחס לכל אדם בנפרד, אך ניתן לשאוב השראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה