יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

מנעולן במודיעין



איך להיות מנעולן במודיעין
כשצעירים רבים ניצבים בפני החיים השלמים שעוד עומדים לפניהם צצות שאלות רבות לגבי העתיד. מצד אחד יש את הרצון ללמוד באוניברסיטה ולהרחיב את האופקים אך מצד שני יש צורך בעבודה מהירה ופרקטית יותר שיכניס אותנו מהר לשוק העבודה. אנשים רבים רוצים להיות שכירים אך לחלק מהם עולם העצמאיים קורץ הרבה יותר. אחד מהמקצועות הנפוצים ביותר שהולכים ועולים עם השנים הוא עולם המנעולנות. מנעולן במודיעין, מנעולן בירושלים או מנעולן בכל עיר או אזור בארץ מוצא עבודה רבה כל הזמן כי כולם צריכים אותו. לכולנו יש מנעולים שנהרסים מתישהו, כולנו לפעמים שוכחים את המפתחות במקום אחר וצריכים להיכנס לבית כולנו צריכים לשכפל מפתחות. מנעולן הוא מבעלי המקצוע המרוויחים ביותר אך נדרשות לו למידה וניסיון רב.


איפה לומדים מנעולנות?

קורס מנעולנות ניתן ללמוד בכמה מקומות בארץ. ישנן מכללות שמאפשרות למידה בערב לצד לימודי בוקר כאשר מסלולי הלימוד נוחים מאוד. כיום כמו כל דבר אחר ישנם קורסים מכוונים שאפשר ללמוד מהבית כך שצריך להגיע לתרגולים פרקטיים רק אחת לכמה שבועות או לקבל את הכלים לבית ולתרגל שם. הקורס משלב תכנים תיאורטיים ומעשיים שכל מנעולן במודיעין או בחיפה צריך לדעת. מנעולנות הוא מקצוע שדורש מיומנות רבה ולא כל אחד מתאים אליו ולאחר מכן יש בחינת הסמכה והמנעולן נקרא מנעולן מוסמך. ההסמכה הזו היא הסמכה מהמדינה שנותנת אור ירוק למנעולן להתחיל לעבוד ולתת שירות.

עבודה טכנית ומדויקת

מנעולן במודיעין, בתל אביב ובכל מקום אחר חייב להיות בעל יכולת עבודה טכנית. מנעולן שלא יודע כיצד לעבוד עם הידיים, שלא יודע כיצד לתפעל מכשירים שונים כלי עבודה ייתקל בקשיים רבים. העבודה דורשת הרבה ריכוז ודיוק כיוון שמנעולים הם קטנים וההתעסקות איתם עלולה להיות מבלבלת וגם הניסיון תורם מאוד למקצועיות של המנעולן ולא רק הלמידה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה