יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

כל מה שצריך לדעת על טיול משפחות לפירנאים



טיול משפחות לפירנאים מציע יתרונות רבים. קודם כל, כדאי לדעת שהאזור כולו מותאם למשפחות ויש המון אטרקציות שיכולות להתאים לגילאים שונים. אפשר להגיע לטיול עם פעוטות ותינוקות, עם ילדים בגילאי בית ספר יסודי ואפילו עם בני נוער. אזור הפירנאים נגיש כמעט לכל אורך השנה, יש בו המון בתי מלון והוא מתאים גם למי שרוצה לשלב את הטיול עם מדינות כמו צרפת וספרד.

מבחינת תקציב, משתלם יותר להזמין טיול משפחות לפירנאים מאשר לטייל באזורים אחרים. רכס הרי הפירנאים נמצא כידוע באירופה ולכן הטיסות מישראל קצרות וזולות. אפשר להזמין את הטיול בעונות המעבר של הסתיו והאביב, או לחכות עם המשפחה לחופש מבתי הספר. הטיול מתאים גם למי שמתכנן חופשה משפחתית באופן ספונטני ולמי שרוצה להפתיע את הילדים.




איך מתכננים טיול משפחות לפירנאים?
תכנון של טיול משפחות לפירנאים מתבצע לפי הגיל הממוצע של הילדים. כדאי לבדוק איזה אטרקציות מתאימות לכל ילד ולהזמין כרטיסים למקומות התיירותיים. רצוי לקרוא המלצות באתרי האינטרנט ולשמוע חוות דעת של מדריכי טיול, חברים או בני משפחה. את הטול כדאי גם להתחיל לתכנן לפחות כמה חודשים לפני מועד הנסיעה, על מנת למנוע מצב של חריגה מתוך מסגרת התקציב או תקלות בלתי צפויות.

יש חברות תעופה ותיירות שונות שמציעות חבילות שלמות עבור טיול משפחות לפירנאים. רכישת החבילה יכולה להתבצע במסגרת טיול מאורגן או עצמאי, יחד עם אפשרות להשכרת רכב ובתי מלון ובמקרים מסוימים גם עם טיסות פנים ליעדים נוספים באירופה. גם כאן הטיפ הוא לתכנן את הטיול לפי הצרכים של המשפחה ולא לשכוח לערב את הילדים. אפשר לעשות זאת בתקציב קבוע ובהוצאות נמוכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה