יום שבת, 23 בספטמבר 2017

עורך דין המכון הרפואי

גם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים עושה טעויות
המרב"ד, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, הרופא של משרד הרישוי, הוא זה שאמור לבדוק את כשירותם של נהגי ישראל כדי למנוע סיכון של כלל הציבור. ההחלטות של המרב"ד שקולות ונבדקות היטב על ידי מיטב המומחים והרופאים אך עדיין מדובר בגוף אנושי שיכול לטעות. ההחלטות של המרב"ד יכולות להיות בלתי מוצדקות בעיקר בפסילה של רישיון נהיגה שהוא דבר כל כך חשוב במדינת ישראל שכן אי אפשר להסתדר רק עם תחבורה ציבורית ובלי רכב האדם יכול לא למצוא עבודה ולא להתנהל בצורה הבסיסית ביותר.

לבירוקרטיה סבוכה חובת היעזרות בעורך דין מתאים
אחרי שקיבלתם את תוצאות הבדיקה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים חשוב מאוד לא למהר בהגשת הערעור אך מצד שני לא להיות שאננים. אחרי פסילת הרישיון או אי קבלת הרישיון הנחוץ, כמו למשל לכלי רכב כבדים, יש צורך בקריאה מעמיקה של תוצאות הבדיקה והטענות שעלו מבדיקות המרב"ד. רק גורם מקצועי כמו עורך דין המכון הרפואי יידע כיצד לפנות היטב לוועדת ערר בתל השומר ולדחות את טענות המרב"ד. עורך דין המכון הרפואי יודע כיצד להגיש את הטפסים, לאלו טיעונים צריך להתייחס ומהן נקודות התורפה של תוצאות הבדיקה.

הגשת ערעור וחוות דעת מתאימות
הגשת הערעור חייבת להתבצע תוך 30 יום מרגע קבלת תוצאות המרב"ד כי אם לא, המערער יצטרך לחכות שנה ושלושה חודשים עד לבדיקה חוזרת של המרב"ד. חשוב לבחור את עורך הדין בצורה טובה ומהירה אך שקולה עם התייחסות לבקיאות שלו בענייני המרב"ד באופן ספציפי וכמובן ההצלחה שלו בתחום. עורך דין המכון הרפואי יידע לגייס את חוות הדעת הנחוצות לאותו אדם כדי להוכיח את כשירותו בין אם מדובר בחוות דעת רפואית או פסיכולוגית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה