יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

בהתקנת בריכות פיברגלס מחירים הם לא היתרון היחיד



המחיר האטרקטיבי של בריכות פיברגלס בהשוואה לבריכות בטון הופך אותן למוצר מבוקש בקרב בעלי בתים ודירות. עם זאת, כדאי לזכור שבכל הנוגע להתקנת בריכות פיברגלס מחירים הם לא היתרון היחיד. המחיר אמנם נמוך ואטרקטיבי, אך יש עוד הרבה מאפיינים שמדגישים את הערך המוסף של בריכות מן הסוג הזה. כל מה שצריך לעשות בשביל להכיר אותם הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהבין ממה בנוי המחיר.

בבניית בריכות פיברגלס מחירים נקבעים בעיקר לפי המידות. ככל שהבריכה גדולה יותר כך צפוי המחיר שלה לעלות, מה גם שיש לכך השפעה על עבודות ההכנה. ברוב המקרים המחיר אינו כולל הובלה, התקנה, חיבורי חשמל, שנאים, אביזרים אופציונאליים, פילוס, חפירה וכיסוי חוזר. אלו הוצאות שצריך לשאת בהן בנפרד בהתאם לגודל הבריכה ולפי המאפיינים בשטח.



איך מקבלים הצעת מחיר על בריכות פיברגלס?
בבריכות פיברגלס מחירים ניתנים רק לאחר פגישת ייעוץ אישית עם נציגי החברות שעוסקות בענף. מטרת הפגישה היא לבדוק את הגודל של הבריכה המיועדת בחצר ולוודא שיש מספיק מקום על מנת להתקין אותה בצורה בטיחותית. בנוסף, באמצעות פגישת ייעוץ ניתן לדעת כמה שעות עבודה נדרשות על מנת לחפור את הבור לבריכה ולבצע לאחר מכן פילוס.

בהתקנת בריכות פיברגלס מחירים יכולים לסייע לבעלי בתים להשוות בין החברות שעוסקות בענף. רצוי להשתמש במחיר כדי לדעת האם מדובר בחברה אמינה, להתמקח על הצעות מסוימות ואולי גם להשיג הנחות והטבות. את המחירים הבסיסיים ניתן לראות באתרי האינטרנט וכאמור לקבל הצעה מסודרת לאחר תיאום פגישת ייעוץ. מכאן שעל מנת לדעת מה המחיר המדויק של בריכת פיברגלס צריך להשקיע לפחות כמה ימים בפגישות עם מומחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה