יום שני, 11 בספטמבר 2017

מה אפשר לעשות במהלך טיול בפירנאים?



טיול בפירנאים הוא הזדמנות מעולה לחוות את היתרונות של תיירות חורף. הרי הפירנאים הם למעשה רכס הרים גדול שמפריד בין חצי האי האיברי מאירופה, מה גם שהם מהווים גבול טבעי בין ספרד וצרפת. אפשר לשלב את הביקור בכל אחת מהמדינות השכנות יחד עם טיול בפירנאים ולהגיע גם לנסיכות אנדורה שנמצאת במרכז. הדבר החשוב הוא לתכנן את הטיול לפי העדפות אישיות ולא לשכוח לקבל המלצות על אטרקציות ופעילויות.




יש המון דברים שאפשר לעשות במהלך טיול בפירנאים. רוב האנשים מגיעים לרכס הרי הפירנאים בגלל תיירות החורף ואתרי הסקי. יש אתרי סקי שנמצאים על גבי כל הרכב והם פתוחים גם בחורף וגם בעונות המעבר. ניתן לברר באמצעות אתרי האינטרנט הרשמיים האם אתרי סקי מסוימים פתוחים בתאריכים ספציפיים, או לתאם מלכתחילה את הביקור יחד עם תיירות חורף אמיתית.

לא רק סקי
כמובן שברכס הרי הפירנאים יש גם אטרקציות שלא קשורות ישירות לתיירות חורף או לאתרי סקי. אטרקציות מן הסוג הזה כוללות שמורות טבע, פארקים ומסלולים מדהימים להליכה. במהלך טיול בפירנאים ניתן להגיע לנקודות תצפית נדירות ולראות בעלי חיים מדהימים. מזג האוויר הקריר והנקי הוא חלק בלתי נפרד מהמאפיינים של רכס הרי הפירנאים ומסלולי הטיול מאפשרים לנצל זאת.

מלבד האמור לעיל, ברכס הרי הפירנאים יש גם טיולי ג'יפים. הטיולים מופעלים על ידי חברות מקצועיות וברמה גבוהה של בטיחות. כל ג'יפ המשמש לטיולים כאלה עומד בסטנדרטים מחמירים ונמצא תחת פיקוח. את טיולי הג'יפים שעל גבי רכס הרי הפירנאים אפשר לשלב בחופשה משפחתית או בירח דבש רומנטי. הדבר החשוב הוא לשמור על ראש פתוח ולנסות ליהנות מכל מה שיש לרכס להציע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה