יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

טיפים עבור לימודי gmat



מבחן gmat נחשב לאחד ממבחני הקבלה הקשים ביותר בקהילה האקדמית. מלבד העובדה שהוא מיועד לסנן מועמדים לתואר שני במנהל עסקים במוסדות בינלאומיים מובילים, הוא כתוב בשפה האנגלית ובנוי בצורה ייחודית. מאפיינים אלו של מבחן gmat מדגישים את החשיבות של קורס הכנה ולכן צריך לדעת כיצד ללמוד אליו בצורה נכונה.

ראשית, לימודי gmat יכולים לעזור לסטודנטים להשיג את מטרתם ולהתקבל למוסדות האקדמיים השונים רק אם הם מתאימים להם מבחינת רמה. כל קורס gmat נערך ברמה שונה ולפי הרקע של הסטודנטים. מי שמצטיין בחשיבה כמותית אך מתקשה בחשיבה מילולית צריך לבחור קורס ייעודי, בעוד מי שמסתדר היטב עם חשיבה מילולית יעדיף להשקיע את עיקר מרצו בשאר הנושאים שעליהם הוא צפוי להיבחן.




שנית, רצוי לקבל המלצות על מוסדות שמציעים לימודי gmat עבור סטודנטים. את ההמלצות ניתן לקבל מקרובים, חברים ובני משפחה או אפילו קולגות. אם לוקחים בחשבון שמדובר במבחן שמהווה תנאי קבלה לתואר שני במנהל עסקים, מבינים שסביר להניח שיש הרבה מקורות מהם ניתן לאסוף המלצות. במילים אחרות, זהו מבחן לאנשים שכבר עברו תואר ראשון וככל הנראה השתלבו בשוק העבודה, לכן יש להם הרבה קולגות להתייעץ איתם.

מה כוללים לימודי gmat?
מבחינה טכנית, לימודי gmat כוללים היכרות עם מבנה המבחן ועם האופן שבו מחשבים את הציון עבורו. הקורסים נערכים במסגרת מצומצמת ויש בהם שילוב בין הוראה פרונטלית ותרגול מעשי. התרגול המעשי של לימודי gmat חשוב כי הוא מאפשר לסטודנטים להתנסות במענה על השאלות בסביבה תומכת ולא מלחיצה.
בנוסף, לימודי gmat צריכים להתאים למועמדים מבחינת לוח זמנים ושעות. אפשר לעבור את הקורס במסלול בוקר, צהריים וערב ולשלב אותו בעבודה קיימת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה