יום שני, 11 בספטמבר 2017

ג'קוזי לבית כהשקעה לטווח ארוך



בעלי בתים פרטיים חוששים לעיתים לבנות ג'קוזי בחצר בגלל ההוצאה הכספית. על אף שמדובר בהוצאה לא מבוטלת של כמה עשרות אלפי שקלים, הדרך הנכונה לבחון אותה היא בפרספקטיבה רחבה יותר. כך ניתן לגלות שהג'קוזי הוא למעשה השקעה לטווח ארוך ומהבחינה הזו בהחלט שווה לשאת בהוצאות הנלוות.
יש כמה סיבות שהופכות ג'קוזי לבית להשקעה לטווח ארוך. קודם כל, הג'קוזי עצמו מעלה את ערך הנכס. השוואה בין בתים זהים עם או בלי ג'קוזי חושפת פערים של עשרות אחוזים. את האחוזים האלה ניתן לנצל לא רק על מנת לממן את הבנייה של הג'קוזי, אלא גם בשביל להשיג רווחים. זה ניכר בעסקאות של מכירת בתים וקיים גם בנכסי נדל"ן להשקעה, להשכרה ולמגורים.

מעבר לכך, ג'קוזי לבית הוא השקעה משתלמת בגלל השיפור באיכות החיים. זה כמובן לא פרמטר שניתן למדוד במונחים כלכליים, אבל לא כדאי להקל בו ראש. השיפור באיכות החיים שווה הרבה כסף עבור מי שגר בבית פרטי.



טיפים לבחירת ג'קוזי לבית
מי שרוצה להשתמש בג'קוזי כהשקעה לטווח ארוך צריך לבחור אותו בצורה נכונה. רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי סוגים שונים של ג'קוזי ולברר מה כוללת כל הצעת מחיר. לאחר מכן ניתן להיכנס לעובי הקורה ולשאול כמה זמן לוקח לבנות את הג'קוזי, האם צפויה פגיעה בשגרת החיים של המשפחה ומה עושים על מנת למנוע אותה.

ידע מוקדם הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך של בניית ג'קוזי לבית ושווה להשקיע בו כדי לחסוך. בעזרת ג'קוזי לבית ניתן לשדרג את החצר והגינה, לדאוג למקום שבו ניתן לבצע פעילות משותפת עם חברים ומשפחה ואפילו להירגע אחרי יום עבודה ארוך או פעילות ספורטיבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה