יום שני, 11 בספטמבר 2017

לופט בדרום לכל סוגי המסיבות


לופטים בדרום מאפשרים לתושבי האזור לערוך את כל סוגי המסיבות והאירועים. הלופטים מתאימים למסיבות רווקים ורווקות, למסיבות יום הולדת ולמסיבות גיוס. בחלק מהלופטים אפשר להשתמש בשביל להפיק אירועים פרטיים כמו בר מצווה, בת מצווה וברית מילה ויש אפילו מקומות לחתונה אינטימית. כמובן שמספר האורחים בלופטים נמוך משמעותית מזה של אולם אירועים רגיל, אך יש להם יתרונות מיוחדים שכדאי לקחת בחשבון.




קודם כל, משתלם יותר לשכור לופט בדרום לאירועים מאשר לעשות זאת באולם. מחירי האולמות נקבעים לפי ביקוש והיצע ולא תמיד בעל האירוע צריך את כל המקום הגדול הזה בשביל להזמין חברים ומשפחה. לעומת זאת, בלופטים בדרום או בכל מקום אחר בארץ המחיר נקבע לפי האבזור והריהוט. המשמעות היא שבאותו מחיר ניתן להשיג הרבה יותר ולפנק את האורחים מהרגע הראשון של האירוע.

אבזור מלא בתוך לופט משופץ
גם בתוך הלופטים עצמם יש יתרונות שמבליטים את הערך המוסף שלהם בהשוואה לאולמות אירועים. בעלי לופטים משקיעים הון תועפות בשיפוץ, אבזור וריהוט של המקום וניתן להתאים אותם באופן אישי לצרכים של הלקוח. בעוד באולם אירועים העיצוב פחות או יותר קבוע, בלופטים יש רמה גבוהה של גמישות. זו גם הסיבה לכך שכל מסיבה בלופט בדרום נראית אחרת והאורחים תמיד נהנים.

מי שרוצה לנצל את היתרונות של לופט בדרום צריך לבחור אותו בצורה נכונה. כדאי להשוות בין הלופטים הקיימים ברחבי הדרום,  לקבל המלצות מאנשים שמכירים אותם ולראות תמונות או סרטונים באתרי האינטרנט. אפשר גם להגיע ללופטים מסוימים על מנת לפגוש את בעלי המקום ולקבל הצעת מחיר מסודרת. זה השלב הראשון בהשכרת לופט בדרום ותנאי להצלחת המסיבה או האירוע החברתי של המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה