יום שבת, 30 בספטמבר 2017

אסטרולוגים מומלצים


אסטרו משמע כוכב ולוגוס (לוגיה) משמע תורה. אם כך, אסטרולוגיה היא למעשה תורת הכוכבים. האסטרולוגיה היא תורה פסאודו- מדעית המתמקדת בצורה של גרמי השמיים והכוכבים וההשפעה על החיים על פני כדור הארץ ובני האדם השונים.




כמה מילים על אסטרולוגיה
אסטרולוגיה, כאמור לעיל, היא חקר מצב גרמי השמיים והכוכבים. בשונה מאסטרונומיה, אשר בעבר הייתה תורת מדעית שלובה עם אסטרולוגיה, התורה מתמקדת בקשר שבין גרמי השמיים ומצבם לבני האדם, לתכונותיהם ופעולותיהם. באסטרולוגיה המערבית מתמקדים ב12 כוכבים עיקריים, אשר ביניהם נמצא את הירח, השמש, נוגה, מאדים ועוד. לכל כוכב מייחסים מערך אנושי אחר, כמו למשל, השמש אשר מסמלת את האישיות והמודעות או הירח לו מייחסים את המערך הרגשי של האדם. לפי המצב של גרמי השמיים והכוכבים, יכול האסטרולוג לפענח אישיות של אדם, להעיד על עתידו ולייעץ לו בקשר להחלטות חשובות בחייו.

מי מתייעץ עם אסטרולוג?
כל אחד יכול להיוועץ באסטרולוג- אנשים המחפשים תשובות לשאלות שמטרידות אותם באשר לאישיות שלהם, לעתיד שלהם וכו', אנשים שעתידים לקבל החלטה חשובה בעתיד הקרוב שלהם ומבקשים הכוונה, כאלו המצויים במשברים אישיים ומבקשים עצה ועוד. הנושאים הפופולאריים ביותר שנידונים עם אסטרולוגים הם זוגיות ואהבה, קריירה, משפחה ועוד.

כיצד לבחור באסטרולוגים מומלצים?
כיום בישראל ישנם אסטרולוגים רבים וגם כאלה המתיימרים להיות אסטרולוגים מומלצים, כאשר אינם כאלה באמת. כדי לבחור באסטרולוג טוב אשר יידע לתת עצה חכמה ונכונה, עליכם לבחור באסטרולוג בעל המלצות מלקוחות עבר- אותן תוכלו לקבל ממקור ראשון, או לחילופין, דרך האינטרנט לעיתים בביקורות שנכתבות על אסטרולוגים. השתדלו לבחור באסטרולוג בעל המלצות על מנת לקבל ייעוץ מקצועי ככל הניתן ולמנוע מעצמכם אי נעימויות, עוגמת נפש ובזבוז משאבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה