יום שני, 11 בספטמבר 2017

עצות לבחירת ארון הזזה



בחירה נכונה של ארון הזזה היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב כי יש המון סוגים של דגמים ומותגים. בשביל לקבל החלטה מושכלת צריך קודם כל להשוות בין הארונות לפי פרמטרים אחידים, כמו למשל גודל וחלוקה פנימית.

את החלוקה הפנימית של הארון מבצעים לפי סוג השימוש הצפוי בארון וההבדלים הנפוצים בין אחסון בגדים, נעליים, ווי תלייה וכן הלאה. רצוי להחליט כמה מקום להשאיר לתלייה ולנצל את השטח הפנוי עבור מגירות או מדפים. במידת הצורך ניתן גם לשלב פתרונות אחסון מתקדמים יותר, כמו למשל ארגזי נעליים נשלפים או מדפים מודולאריים.



הגודל של הארון תלוי בשטח הפנוי בחדר. רצוי להכריע מראש בין חדר ארונות ייעודי לבין הוספת ארון הזזה לחדר שינה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות. חדר ארונות כמובן משאיר הרבה מקום לאחסון, אך מצד שני הוא דורש הפרדה של הבגדים ושאר החפצים מכל חדרי הבית. לעומת זאת, את הארון לחדר השינה ניתן לשים רק אם נשאר מספיק מקום למיטה ולשידה.

כל מה שצריך לדעת על ארונות
יש הבדלים בין סוגים שונים של ארונות ובין החברות שמייצרות אותן. חלק מהחברות משתמשות בעץ טבעי בלבד על מנת לייצר את הארונות, לעומת כאלה שמשלבות בין תחליפי עץ, אלומיניום, מתכת ואפילו זכוכית. בנוסף, קיים ביקוש גבוה לשימוש בזכוכיות על גבי ארונות ולכן צריך לדאוג לשימוש בזכוכית איכותית ובטיחותית.

כפי שניתן לראות, הבחירה בארון הזזה מסוים דורשת השקעה של זמן ומשאבים. רצוי לברר מראש מה הצרכים הספציפיים של החדר ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר להתרשם מקטלוג קיים של ארונות ולהזמין דגמים מסוימים בהתאמה אישית לפי מידות וחלוקה פנימית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה