יום שבת, 19 בספטמבר 2020

מהי אבן קרנליאן?

קרנליאן היא אבן חן שקופה למחצה שמתאפיינת בגוונים של כתום ואדום. למעשה, הסיבה לשמה של האבן קשור לצבע של דובדבן הקורנל והוא גם מתאר אותה עבור מי שלא בקיא מקרוב בהבדלים בין אבני חן מן הסוג הזה. בנוסף, כדאי לדעת שכבר בתקופת פרס העתיקה השתמשו באבן הזו כקמיע ושההרכב הכימי שלה הוא זה שמסייע לה להתגבש כגושים.

מבחינה אנרגטית, היתרון של אבן קרנליאן הוא רטט יחסית עדין שמסמל נשיות. אצל גברים, השימוש באבן עולה בקנה אחד עם ניסיון לייצר איזון ועל מנת להגדיל אנרגיות שעוסקות במיניות, רגש ויצירתיות. בגלל שהאנרגיה של קרנליאן גם מתארת שמחת חיים ועליצות, היא מומלצת עבור גברים ונשים בגילאים שונים ואפשר לשלב אותה על גבי סוגים רבים של תכשיטים.


 

איך נהנים מהיתרונות של קרנליאן?

לכל אבן חן יש היבט מנטאלי, רגשי ונפשי. כפועל יוצא מכך, צריך לבדוק מה השימוש הפיזי המומלץ עבור קרנליאן ולאחר מכן לנסות להביא את זה לידי ביטוי גם בהיבטים השונים. בעוד ההיבט המנטאלי של האבן מתמקד בהווה, ההיבט הנפשי והרגשי נובע מהיכולת שלה לאזן רגשות סוערים ולתת תוספת מרץ לאנשים שזקוקים לכך.

הדרך הנכונה ליהנות מהיתרונות של קרנליאן היא להשתמש בה כדי להגביר את ניקוי הדם ועל מנת לטהר את מערכת הרבייה. ספציפית יותר, אפשר לשלב את האבן על גבי תכשיטים של שרשראות, צמידים וטבעות. במידה ורוצים להשתמש באבן עבור מקומות כואבים בגוף, אפשר לעשות את זה באמצעות הצמדה שלה אל אותו אזור ולאחר מכן שחרור של אנרגיה עדינה לאט ובחמימות.

לסיכום, קרנליאן היא בעלת ערך מוסף בכל הנוגע להשפעה הפיזית. עוד קודם לכן, האבן נראית מצוינת ומשתלבת בתכשיטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה