יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

עיצוב פנים עם ארונות זולים

היתרון של ארונות זולים הוא שניתן להשתמש בהם על מנת לעצב את חלל הפנים של החדר או הבית. בגלל שמלכתחילה חוסכים בהוצאות באמצעות רכישת ארונות במחיר אטרקטיבי, יש יותר מקום להשקיע גם ברהיטים אחרים. בנוסף, השקעה בסוגים שונים של רהיטים היא לפעמים הדרך הכי טובה לרענן את מראה חלל הפנים של חדרי שינה או חדרי ארונות – אבל בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.

השאלה היא באיזה סגנון של עיצוב פנים כדאי לבחור אם רוצים לנצל את היתרונות של ארונות זולים. כאן החדשות הטובות הן שלמעשה אפשר למצוא ארונות כאלה בכל סגנון עיצוב: החל מסגנון עיצוב כפרי שנשען על שימוש בעץ, דרך סגנון עיצוב מודרני שבו משתמשים בעיקר באלמנטים ממתכת ועד סגנון עיצוב מסורתי או וינטאג'.


 

בחירת ארונות זולים לפי הטעם האישי

הטעם האישי הוא זה שמאפשר לסנן החוצה דגמים כאלה ואחרים של ארונות זולים. בשביל להשתמש בטעם האישי, ניתן לשאוב השראה מתוך קטלוגים של ארונות ופתרונות אחסון. אחרי ששואבים השראה מקטלוגים של 2-3 חברות שונות, כל שנותר הוא לבדוק כמה באמת עולה הארון ומה משפיע על המחיר.

בחלק מהמקרים, יכול להיות שהמחיר המתואר בקטלוג לא ייתן את מלוא המידע על עלות התקנת הארון או המשלוח שלו עד בית הלקוח. במקרים אחרים, צריך לוודא שהמחיר של ארונות זולים מסוימים לא מוגבל בזמן בגלל מבצעים והטבות. כמו כן, ניתן להתייעץ עם מעצבי פנים ולשמוע מה יש להם לומר על ארונות מסוימים לעומת אחרים.

בשורה התחתונה, בחירה נכונה של ארונות זולים דורשת השקעה של זמן – אך היא שווה את המאמץ. בזכות האפשרות לחסוך בהוצאות, ניתן לשפר את איכות החיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה