יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

לופט לאירועים פרטיים לעומת אירועים עסקיים

 


הדרך הכי טובה להפיק יתרונות מהאפשרות של השכרת לופט היא להתאים אותו לאופי האירוע. בשביל להתאים את הלופט לאופי האירוע, בודקים למשל מי קהל היעד ומה מעניין אותו. בהקשר הזה, ניתן לראות הבדל ברור בין לופט לאירועים עסקיים לעומת לופט שמתאים יותר או מיועד לאירועים פרטיים. בנוסף, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולבדוק גם איפה הלופט נמצא וגם כמה יעלה לשכור אותו עבור האירוע.

הדרך הכי טובה ליהנות מהיתרונות של הלופט היא לוודא שהוא מתאים לציפיות ולתקציב. בכל מקרה של דילמה או התלבטות, ניתן למשל לקבל המלצות על הלופט ורק לאחר מכן להיכנס לעובי הקורה כדי לבדוק מה הוא מציע. אם רוצים, אפשר גם להגיע לביקור פיזי בלופט ולעבור בו כדי לראות מקרוב את הריהוט, את האבזור, את העיצוב וכן הלאה.


 

אין סיבה להתפשר על איכות הלופט

הנקודה היא שכיום לא צריך להתפשר על איכות הלופט גם אם רוצים לערוך אירוע ברמה גבוהה. למעשה, אחת הסיבות המרכזיות לכך שכדאי לתת עדיפות לאופציה של השכרת לופט לאירועים היא שהוא זול יותר לעומת אולמות וגני אירועים. בזכות המחיר הנוח של הלופט, יש סיכוי גבוה מאוד שהשכרה שלו תתן מענה לצרכים של קהל היעד והלקוחות.

חוץ מזה, אין סיבה להתפשר על האיכות של לופט לאירועים כי יש המון דרכים לנצל את היתרונות שלו. כך לדוגמא קיימת תחרות בין בעלי לופטים, מה שתורם לירידת מחירים ואף הופך אותם לפתרון משתלם לעומת אופציות אחרות. בנוסף, אפשר לבחור לופט לאירועים פרטיים ולופט לאירועים עסקיים בצורה נפרדת. אם עושים את זה נכון, כל לופט יותאם לאופי האירוע מבחינת עיצוב, ריהוט ואבזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה