יום שבת, 19 בספטמבר 2020

מה כולל השירות של מהנדס חשמל?

היתרון של התייעצות עם מהנדס חשמל הוא שניתן לרכז שורה ארוכה של שירותים תחת קורת גג אחת. אם מרכזים שירותים שונים של מהנדס חשמל תחת קורת גג אחת, מגדילים את הסיכוי לכך שהוא יענה על הצרכים של הלקוחות. אבל במסגרת מענה על הצרכים של הלקוחות, חשוב גם לדעת מה לבדוק. מבחינת הלקוחות למשל, לא כל איש מקצוע מציע את אותם שירותים. יתרה על כך, יכול להיות שהשירות של מהנדס חשמל יהיה רלוונטי עבור לקוחות מסוימים – אך פחות קריטי ללקוחות אחרים.

השירות העיקרי של מהנדס חשמל כולל תכנון של מערכות שונות. כאשר המהנדס מתכנן מערכות חשמל, הוא מביא בחשבון את הצרכים של הלקוח ביחס לתנאים הקיימים בתשתית. באמצעות השוואה בין הצרכים של הלקוח לבין תשתית החשמל הקיימת, המהנדס מקבל החלטה מבוססת לגבי היתכנות הפרויקט. במקרים של פרויקטים מסחריים או ציבוריים למשל, בדיקת היתכנות כזו היא תנאי לחיסכון בהוצאות.


 

ההיבט הבטיחותי בעבודתו של מהנדס חשמל

אי אפשר לדבר על השירות של מהנדס חשמל בלי להזכיר את ההיבט הבטיחותי. על רקע התלות במערכת החשמל כפי שהיא קיימת היום גם בבתים פרטיים וגם במבנים מסחריים או בבתי עסק, אפשר להבין היטב את החשיבות של התייעצות עם אנשי מקצוע אמינים. בפועל, אנשי המקצוע הללו הם היחידים שיכולים להמליץ על תכנון של מערכות חשמל ועל ניצול היתרונות שלהן.

כמו כן, ההיבט הבטיחותי של מהנדס חשמל נמדד ביחס לדרישות של קהל היעד והלקוחות. בסופו של דבר, מהנדס חשמל מחויב כלפי הלקוחות – אך הוא נדרש גם לשמור על הבטיחות בהמלצות שהוא נותן או באופן שבו הוא מתכנן את מערכות החשמל הקיימות בקטלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה