יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

שירותי ייעוץ לעסקים משפחתיים

המטרה של שירותי ייעוץ לעסקים משפחתיים היא לייעל את ההתנהלות שלהם מבחינה מסחרית, שיווקית, כלכלית וכמובן תדמיתית. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שירותי ייעוץ שמיועדים עבור עסק משפחתי לא תמיד מבוססים על אותם עקרונות שרלוונטיים עבור שירותי ייעוץ שמיועדים עבור עסק רגיל. כאשר העסק הוא

 משפחתי ומעורבים בו אנשים שיש ביניהם קשר דם, כל ההתנהלות הופכת להיות אחרת ולכן גם שירותי הייעוץ חייבים להתאים את עצמם לנסיבות הקיימות.

היתרון של שירותי ייעוץ לעסקים משפחתיים הוא שניתן מלכתחילה להיות בטוחים שהם מתאימים עבור המטרות שאותן רוצים להשיג. במילים אחרות, בעלי עסקים חדשים או כל מי שמעורבים בהם לא צריכים לבחור שירותי ייעוץ כלליים. במקום זה, מה שעל בעלי העסקים המשפחתיים לעשות זה למצוא שירותי ייעוץ שמבינים עם איזה סוגים של קשיים הם מתמודדים.

 


מה מאפיין את הקשיים שאיתם מתמודדים עסקים משפחתיים?

עסקים משפחתיים מתמודדים עם קשיים שקשורים אל מערכת היחסים האישית ביניהם. בעוד בעסק רגיל רוב הקשרים מבוססים על היררכיה או על חלוקה לתפקידים ומחלקות, בעסק משפחתי מערכת היחסים ממשיכה גם אחרי שעות העבודה. יתרה על כך, ברוב העסקים המשפחתיים בני המשפחה מכירים אחד את השני עוד הרבה לפני שהם בכלל חשבו לפתוח יחד עסק.

המשמעות של הקשיים שאיתם מתמודדים עסקים משפחתיים היא שצריך להתאים עבורם שירותי ייעוץ ייעודיים. כאן נכנס לתמונה השירות של ייעוץ לעסקים משפחתיים, שעולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי משפחות בכל התחומים ובכל רחבי הארץ. יתרה על כך, אפילו לא צריך לחכות עד שהעסק ייקלע לקשיים על מנת להשתמש בשירותי ייעוץ כאלה – כי אפשר לנצל אותם כדי להקדים תרופה למכה ולחסוך בעוגמת הנפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה