יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

מאפיינים של ארונות הזזה מעוצבים

 

ארונות הזזה מעוצבים מתאפיינים בכך שהם מיוצרים מחומרי גלם מאוד איכותיים. בזכות השימוש בחומרי גלם איכותיים, אפשר כיום לעצב את כל סוגי הארונות ולשפר את העמידות שלהם מפני בלאי ושחיקה. כאשר הארונות עמידים מפני בלאי ושחיקה, הם מחזיקים מעמד יותר זמן ואפשר לשלב אותם בחלל הפנים של הבית או החדר. חוץ מזה, בחירה מוצלחת של ארונות הזזה נשענת על האופן שבו משלבים אותם בהתאם לצרכים של הלקוחות ושל קהל היעד.

התאמה לצרכים של הלקוחות ושל קהל היעד היא חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים הרלוונטית עבור בחירה נכונה של ארונות הזזה מעוצבים. במסגרת התאמה לצרכי הלקוחות, בודקים למשל מה הם מתכוונים לעשות עם הארון ואיזה פריטים הם רוצים לאחסן בתוכו. לאחר מכן, נכנסים לעובי הקורה כדי לברר מה הפער בין התקציב של הלקוח לבין המחיר הנקוב על גבי הארון. אם הפער גדול מדי, יכול להיות שיהיה מקום להתפשר על העיצוב לטובת הפונקציונאליות וההיבט הפרקטי.

 


דגמים בולטים של ארונות הזזה מעוצבים

עוד דרך טובה לזהות את המאפיינים של ארונות הזזה מעוצבים היא להשוות ביניהם על פי הסגנון. אם למשל מבצעים חלוקה גסה של ארונות הזזה מעוצבים לשני סגנונות בלבד, מגלים שההבדל הכי גדול הוא בין סגנון עיצוב כפרי וקלאסי לבין סגנון עיצוב מודרני.

בסגנון עיצוב כפרי למשל משתמשים בעץ כחומר גלם עיקרי, בעוד בסגנון עיצוב מודרני משלבים מתכת ואלומיניום. חוץ מזה, סגנון עיצוב כפרי של ארונות נשען על שימוש בצבעים של לבן ושמנת – אבל בסגנון עיצוב מודרני לא מפחדים לשלב צבעי פסטל וגוונים עזים יותר. בשורה התחתונה, על טעם וריח קשה להתווכח ובחירת הארון היא עניין אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה