יום שבת, 19 בספטמבר 2020

רוז קוורץ – מאפיינים ואופן שימוש

המינרל רוז קוורץ מוכר מאוד לחובבי אבני חן והוא גם משמש אנשי מקצוע בתחום של ההומאופתיה והרפואה האלטרנטיבית. קודם כל, כדאי לדעת שמדובר על מינרל מסוג קוורץ בעל גוון של ורוד חיוור עד אדום חיוור. שנית, אפשר לזהות את המינרל באמצעות המקור של הצבע: כמויות זעירות יחסית של טיטניום, ברזל או מנגן. כפועל יוצא מכך, כל האבנים השונות שמשפיעות על הנראות ועל המאפיינים של רוז קוורץ גם קובעות במובן מסוים מה אפשר או לא כדאי לעשות עם המינרל הזה.

בניגוד למינרלים אחרים, לא נהוג להשתמש ברוז קוורץ כאבן חן. רוז קוורץ אינה פופולארית כאבן חן כי האבנים בדרך כלל מעורפלות, משום שהצבע הוורוד שלהן חיוור מדי וכי ברובן יש גם פגמים. מצד שני, אפשר בהחלט ללטש רוז קוורץ לצורה של טיפה ולהשתמש במינרל הזה כאבן חן עבור חרוזים למחרוזת או כחלק מגילוף.


 

מה עושים עם רוז קוורץ?

לא רבים יודעים שרוז קוורץ מכונה "אבן האהבה". הסיבה לשם הזה של רוז קוורץ קשורה למראה הוורוד והחיוור שלה, אבל גם לעובדה שהיא מסוגלת לעורר זרימת אהבה ולחזק אותה אצל גברים ונשים בטווח רחב של גילאים.

למעשה, השימוש האנרגטי העיקרי של רוז קוורץ הוא פתיחה של צ'אקרת הלב וניקוי שלה. כאשר צ'אקרת הלב פתוחה, המשמעות היא העצמה של זרימת אהבה שאולי כבר אינה קיימת – כמו למשל בניסיון להחזיר בני זוג למערכת יחסים משותפת.

בהיבט האישי, רבים בוחרים רוז קוורץ כי היא זמינה. אם רוצים ליהנות מכל היתרונות הללו של המינרל באופן שעולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד, ניתן לבחור אותה גם לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה